sobota, 30 września 2017

222. Miska ;)


  Wrzesień, to miesiąc w którym obchodzę swoje urodziny. Zwykle nie organizuję żadnych przyjęć i nie informuję wszystkich dookoła o tym niezwykle ważnym wydarzeniu ;) Chyba nie bardzo lubię być w centrum zainteresowania :) Wystarcza mi to, że najbliżsi pamiętają. No i właśnie ten najbliższy mi człowiek, który jest przy okazji moim Mężem sprawił mi nie lada niespodziankę. Pamiętał, że kiedyś stawiając pierwsze kroki w robieniu na drutach zachorowałam na pewien fajny gadżecik, ale do zakupu jakoś nie doszło. Teraz dostałam go jako prezent urodzinowy :) 





Pozdrawiam :) 

21 komentarzy:

  1. Sliczna miska, ja tez mam takie wlasnorecznie robioe przez moja corke na zajeciach z ceramiki, sprawdzaja sie idealnie. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny upominek,praktyczny- miałam ale stłukłam więc uważaj na to cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Świetny upominek. Pomysłowe naczyńko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pierwszy raz widzę taką miskę do takich celów:)
    Brawo dla męża, że spełnił marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Prezent od małżonka świetny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miska jest fantastyczna:))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego życzę:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za prezent! I piękny i praktyczny zarazem. Brawo dla Męża!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka miska to by mi się przydała.Genialne "urządzenie".Muszę uśmiechnąć się do męża,bo też niedługo mam urodziny:))))
    PS.Zyczę Ci wszystkiego co dla Ciebie najmilsze i najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu przede wszystkim wszystkiego najlepszego:)A filiżanka jest obłędna,ciekawa jestem gdzie taką można zakupić:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam takie mądre prezenty. U mnie niestety kartonik z otworami służy do takich celów. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny prezent! Gdzie można takie coś dostać, albo chociaż jak się to nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna miska i jaka praktyczna.Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zatem wszystkiego dobrego z okazji urodzin :))) A mężowi dobrego gustu i pamięci :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Samych Wspaniałości Kochana ! Miska nie dośc że piękna to jaka praktyczna :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Renka, miska super, ale ja jestem pod wrażeniem tego co wychodzi spod Twoich rączek! :)

    Samych pięknych chwil Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. superancka :) ale u mnie pewnie by długo by nie wytrwała przy trzech kotach i rozbrykanym roczniaku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ fantastyczna przydatna ozdoba ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś wspaniałego, aby dostać przydatną rzecz, naprawdę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wspaniały mąż, ale że pamiętał tyle czasu. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń